Sunday 10 August 2014

Pemilik De Annz House

Assalamualaikum.. Salam sejahtera..

Hai lalings semua.. Saya Mahani Binti Ahmad dan uolss boleh panggil saya Hanie.. Sebenarnya dah lama terlibat dengan bisnes online ni cuma tak begitu serius.. dan bila lama kelamaan jadik seronok pulak dan mungkin nak jadikan ia full time pulak.. Sapa tau kan.. In Sya Allah.





Ni Hanie dengan anak sulung Hanie. Umur dia empat tahun. Anak kedua Hanie boy baru nak masuk 2 tahun. Alhamdulilah mereka membesar dengan sihat walafiat..Ehh lupa pulak nak bagitau nama. Nama budak tecik ni Aryana Aleesya. Dulu panggil kakak sekarang nak suruh panggil Baby pulak.. Ikut kan je la..hehe..

Sapa yang jenguk blog saya ni aka kedai bergerak saya janganla malu-malu ya nak hubungi saya sama ada atas talian atau pun dalam talian. Boleh jemguk apa yang berkenan kat hati. Saya banyak jualnya produk kecantikan. Boleh belek-belek ya uolls..

Nak fast action boleh hubungi saya kat talian 012 5762379.

Nanti kita sambung lagi ya di entry yang lain.
Wassalam...

No comments:

Post a Comment